Levin RP 

ART DENT, Tom/Volume16; Numer/Number 1(67), 2018:52-57

e-ISSN 2392-2818

ISSN 2081-4798  ID ART 2018/1/52

PRACA POGLĄDOWA

Moc wpływu

The Power of Influence

Roger P LevinE

Authors’ Contribution: A - Study Design, B - Data Collection, C - Statistical Analysis, D - Data Interpretation, E - Manuscript Preparation, F - Literature Search, G - Funds Collection
Received: 08.11.2017. Accepted: 30.01.2018. Published: 15.02.2018
P rawa autorskie udzielone Wydawnictwu AS MEDIA
Cytowanie: należy cytować pierwotną, elektroniczną wersję artykułu: Levin RP: Moc wpływu; Art Dent 2018,67,48-51.

„Psychologia sprzedaży mówi, że musimy skupić się na sprzedawanym rozwiązaniu, nie na samym produkcie.”
„Based on sales psychology, you need to focus on selling the solution, not the product.”
STRESZCZENIE
Opanowanie sztuki prezentacji nie polega na kontroli umysłu. To po prostu dobra sprzedaż. Lekarzy dentystów nie uczy się sprzedaży, jeśli jednak mają w swojej praktyce odnieść prawdziwy sukces, muszą opanować określone techniki sprzedażowe. Umiejętność pozyskiwania klientów odgrywa decydującą rolę podczas prezentacji przypadków, szczególnie w zakresie usług kosmetycznych. Kiedy informujemy pacjentów o leczeniu, jakie rekomendujemy, musimy wywierać na nich wpływ tak, aby je zaakceptowali. Nawet jeśli wolicie nazywać to inaczej, to w istocie rzeczy jest sprzedaż.

SŁOWA KLUCZOWE: marketing, proces sprzedaży, psychologia sprzedaży w stomatologii

SUMMARY
Mastering the art of presentation is not mind control. It’s just good selling. Dentists aren't trained in sales, but if they are to achieve true practice success, they must master certain in sales techniques. Salesmanship plays a decisive role in case presentations, especially for cosmetic services. As you inform patients about the treatment you're recommending, you need to influence them to accept it. This, though you may prefer to call it something else, is actually selling.

KEY WORDS: marketing, sale process, dental sales psychology