Doros E 

ART DENT, Tom/Volume14; Numer/Number 3(61), 2016:187-190

e-ISSN 2392-2818

ISSN 2081-4798  ID ART 2016/3/187

VARIA

 

Dlaczego inwestowanie w szkolenie z projektowania obsługi pacjenta w gabinecie stomatologicznym ma sens?

Why there is a point in investing in patient service design workshop?

 

Ewa Doros1,A,B,C,D,E,F,G

1 certyfikowany coach EPC i trener w obszarze komunikacji i obsługi pacjenta

Authors’ Contribution: A - Study Design, B - Data Collection, C - Statistical Analysis, D - Data Interpretation, E - Manuscript Preparation, F - Literature Search, G - Funds Collection
Received: 15.06.2016. Accepted: 30.06.2016. Published: 16.08.2016
Prawa autorskie przekazane Wydawnictwu AS MEDIA
Kontakt z autorem: Multimotiva Medica, tel. +48 530 220 911 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.blogdlalekarza.pl, www.coachdlalekarza.pl

Cytowanie: należy cytować pierwotną, elektroniczną wersję artykułu: Doros E: Dlaczego inwestowanie w szkolenie z projektowania obsługi pacjenta w gabinecie stomatologicznym ma sens? Art Dent 2016,61,187-190.

 

STRESZCZENIE
Sytuacja na konkurencyjnym rynku stomatologicznym i wciąż rosnące oczekiwania pacjentów, stawiają gabinety stomatologiczne w obliczu wyzwania. Artykuł przedstawia projektowanie obsługi pacjenta jako odpowiedź na wymagania i potrzeby pacjentów, a także narzędzie wpływające na zarządzanie personelem i finanse placówki medycznej.

SŁOWA KLUCZOWE: obsługa pacjenta, projektowanie obsługi pacjenta, zarządzanie gabinetem

SUMMARY
The situation on competitive dental service market and still growing patients' expectation challenge the dental clinics more and more. This paper shows patient service design as an answer for patients' demands and needs, and also as a tool influencing the team managenemt and finances of the dental office.

KEY WORDS: patient service, medical service design, dental office management