Doros E.
ART DENT, Tom/Volume14; Numer/Number 1 (59), 2016: 57-61
e-ISSN 2392-2818
ISSN 2081-4798 ID ART 2016/1/57
VARIA
Czy recepcja jest potrzebna we współczesnym gabinecie (i do czego)?
Is the front desk necessary in the modern dental office (and what for)?
Ewa Doros1,A,B,C,D,E,F
1 certyfikowany coach EPC i trener w obszarze komunikacji i obsługi pacjenta
Authors’ Contribution: A - Study Design, B - Data Collection, C - Statistical Analysis, D - Data Interpretation, E - Manuscript Preparation, F - Literature Search, G - Funds Collection
Received: 18.01.2016. Accepted: 25.01.2016. Published: 19.02.2016
Prawa autorskie przeniesione na Wydawnictwo AS MEDIA
Cytowanie: należy cytować pierwotną, elektroniczną wersję artykułu: Doros E: Czy recepcja jest potrzebna we współczesnym gabinecie (i do czego)? Art Dent 2016,59,57-61.
STRESZCZENIE
Artykuł pokazuje korzyści dla gabinetu stomatologicznego, jakie płyną z posiadania stanowiska recepcji. Korzyści te są rozpatrywane z punktu widzenia budowania dobrego wizerunku gabinetu, relacji z pacjentem oraz organizacji pracy w placówce. W tekście znajdują się także informacje, jakich cech i umiejętności właściciel praktyki powinien szukać rekrutując personel recepcji.
SŁOWA KLUCZOWE:
cechy pracownika, obsługa pacjenta, recepcja, rekrutacja, relacja z pacjentem, umiejętności pracownika, wizerunek
SUMMARY
The paper points out the advantages that dental office gets from having the front desk staff. Those advantages are shown both from the creating the good dental office image, building rapport with patient and work organizing points of view. In the text there is also an information about which personal features and skills should the dental owner search recruiting the front desk staff.
KEY WORDS:
employer's features, patient service, front desk, recrutation, rapport with patient, employer's skills, image